ICONO 2015

ICONO Ediciones Digitales "COVERS de Posicionamiento"

Beth Williams

Beth Williams

Beth Williams

Beth Williams VIDEO

Beth Williams

Beth Williams

Beth was born in Athens, Ohio and was raised in rural South-Eastern Ohio. She spent most of her childhood enjoying the great outdoors and participating in inter-scholastic sports. As a teenager, Beth started to admire the modeling industry. Her passion and desire for a modeling career escalated through her adolescence, but she valued education as her priority. Upon graduating high school, Beth attended Ohio University double majoring in Health Administration and Long-Term Health Care Administration, while also earning a certificate in Gerontology. She furthered her education by obtaining a Master’s in Health Administration.

Shortly following graduation, Beth pursued her passion by signing with an agency which propelled her modeling career. Her resume built on the names of Bed Bath and Beyond, Macy’s, The Limited, Frontgate, Coquette Lingerie, and multiple runway and television appearances.

This experience built her confidence, leading her to follow in the footsteps of her idol, Marilyn Monroe. After submitting pictures to Playboy Enterprises, Mr. Hugh Hefner selected Beth Williams as his choice for Miss August 2012! Beth continues to advance her modeling career while striving for excellence in the entertainment industry. She approaches every day with an eagerness for the next opportunity and believes luck occurs when opportunity meets preparation.

Beth Williams facebook

Bienvenidos a Redes Sociales

Bienvenidos a Redes Sociales

Beth Williams website

En ICONO nuestras Comunidades Digitales son claves para el posicionamiento de nuestros clientes de PORTADAS o “COVERS”. Todos y cada uno de ellos han logrado ir conquistando posiciones en la web, a partir de la publicación de pequeños reportajes que permiten enlazar a sus propias web´s y redes sociales con nuestros servicios de publicaciones.  En ICONO Los medios pasan de informar a conectar, van más allá de las fronteras entrelazando sus contenidos con una fusión directa sobre sus audiencias. Hoy la evolución se concentra en temas de conectividad, de intercambio de información dinámicos, clicks, links, redes… todo en imágenes, multimedia de gadget y relaciones interpersonales que dejan atrás las reglas y fronteras tal y como se conocen en los últimos 20 siglos.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: